Abah.. boleh tak abah tau hasrat murni anak abah ni..
bukan org nak buat tak betul.. bukan nak buat maksiat.. tapi sesuatu hubungan yang murni dan suci..
abah.. org nak abah jadi wali dan nikahkan org dengan hukum syarak yang betul.. org tak nak nikah sembunyi2.. org tak nak conteng arang kat muka abah.. org tahu nak jaga maruah keluarga..
abah.. memang bermadu tu sangat pahit.. tapi bagilah org peluang untuk sama-sama merasai kehidupan itu..
org janji tak kan menyusahkan abah setelah abah melepaskan org untuk hidup bersamanya..
Mak.. org nak mak restu hubungan ini mak.. memang org tau.. mak mana yang nak tengok anak anak dia merana.. org tau mak jaga org dari kecik sampai dah besar ni .. tapi mak kena tahu sampai bila mak simpan anak mak ni.. tentang hubungan ini mak janganlah pertikaikan.. mak janganlah nak bagi contoh yang negatif sekeliling mak tu.. org nak mak doakan yang terbaik untuk org.. doa mak sangat diperlukan.. kalau mak asyik fikir tak elok.. tu semua doa tu.. jadi kalau boleh mak doakan yang baik2 je.. manalah tahu memang rezeki org untuk berpoligami..
Monday, June 25, 2012
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment