Monday, December 29, 2008

apa pendapat korang tentang cinta dengan suami/isteri orang

salam, bagi datin perkara ni memang dah menjadi trend untuk zaman sekarang... dengan suami/isteri sendiri payah tul nak luahkan kata cinta.. tapi bila ngan suami/isteri org.. i miss u la.. i love u la.. nyampah.. ahaksss.. so.. apa kata u all semua..

No comments:

Post a Comment